معاون فرماندار: خیران مدرسه ساز 395 کلاس درس در مراغه احداث کرده اند

معاون فرماندار: خیران مدرسه ساز 395 کلاس درس در مراغه احداث کرده اند

معاون فرماندار مراغه گفت: از ابتدای تاسیس مجمع خیران مدرسه ساز، 395 کلاس درس توسط آنها در این شهرستان احداث شده است.

جواد محمودی، روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مراغه با اشاره به اینکه حضور خیران در امر مدرسه سازی یک نیت خیر و ماندگار است افزود: این کلاس ها توسط خیران کشور احداث شده اما بیشترین تعداد مربوط به خیران مراغه ای است.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش از مهمترین برنامه های توسعه پایدار در جامعه بوده که هم اکنون نظارت و تقویت بر توسعه آن، مهمترین برنامه است.

محمودی همچنین بر نظارت بیشتر به ارایه خدمات در مدارس دولتی و غیر دولتی تاکید کرد و افزود: اگر بتوانیم سطح آموزش و پرورش نسل آینده را از امروز بیشتر کنیم بدون شک موفقیت های بیشتری در این زمینه کسب خواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این آیین از برگزاری جشنواره تجلیل از مدرسه یاران و خیران مدرسه ساز در 24 اردیبهشت سال جاری خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور قدردانی از زحمات تمامی خیران، مدرسه یاران و جذب خیران جدید برای احداث مدارس برگزار می شود.

جلیل اسلامی با اشاره به اینکه طرح آموزش حقوق شهروندی در مدارس از اواسط اردیبهشت سال جاری به صورت آزمایشی در مدارس این شهرستان اجرا می شود افزود: در این طرح تمامی مدارس اقدام به آموزش حقوق شهروندی در زمینه های مختلف به دانش آموزان برای افزایش آگاهی نسل آینده می کند.

وی از افزایش تعداد مدارس هیات امنایی این شهرستان در سال تحصیلی آینده خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون سه مدرسه شهید بهروز نژاد ، زینی و بدر به صورت هیات امنایی اداره می شوند که با توجه به سابقه موفقیت این مدارس، مصمم هستیم تعداد این مدارس را افزایش دهیم.

مدیر آموزش و پرورش مراغه ادامه داد: با توجه به اینکه مدارس هیات امنایی دارای شرایط خاصی هستند که از هم اکنون تمامی مدارس واجد شرایط شناسایی می شوند.

اسلامی همچنن از اجرای طرح خواهر خواندگی بین مدارس این شهرستان خبر داد و افزود: در این طرح پنج تا 15 درصد از درآمدهای مردمی مازاد مدارس پردرآمد به مدارسی تعلق می گیرد که دارای نیازمندی هستند.

هم اکنون 43 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 500 مدرسه دولتی و غیر دولتی این شهرستان در حال تحصیل و تدریس هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 30 فروردين 1394برچسب:, | 17:19 | نويسنده : شهروند مراغه ای |